De heer Wattout belde dat hij later zou komen omdat hij problemen met zijn auto had. Dat kan iedereen overkomen natuurlijk, maar het werk dat hij daarna opleverde zag eruit alsof hij de verloren tijd in had willen halen. Het gaas was zichtbaar op de gipsplaten. De gipswand was niet volledig gestuct, alleen de randjes dichtgesmeerd, etc.
Dhr. Wattout is nog een keer langs geweest om het te herstellen. Daarna was het werk aanzienlijk beter, maar waren op de schuine wanden allerlei bobbels ontstaan. Daar hebben wij vervolgens nog een dag op lopen schuren voordat het geverfd kon worden. Al met al geen positieve ervaring.