Jos, Dalfsen
Beoordeling: 5 van 5
Garage schilderen
Geweldig bedrijf! Zeer net gewerkt en fantastisch resultaat. Aanrader
Schilders- en afwerkingsbedrijf Onstenk
Beste Don, Bedankt je positieve reactie en ik hoop dat je kinderen de kamers leuk vinden en succes met de rest van de verbouwing.
Reactie geplaatst 23 feb 2015Bedankt voor uw referentie en veel plezier in uw nieuwe huis. Vriendelijke groet, Marcel Onstenk
Reactie geplaatst 7 feb 2013Dank u voor uw positieve referentie, dit stel ik zeer op prijs!
Reactie geplaatst 18 jan 2013Dag, Bedankt voor je positieve reactie en gastvrije ontvangst. Het was heel gezellig in deze kinderrijke buurt. Alvast fijne vakantie gewenst! Vr Gr. Marcel Onstenk
Reactie geplaatst 5 aug 2012Geachte heer Blokland, bedankt voor uw positieve reactie en prettig kontakt tijdens de werkzaamheden. Ik hoop dat u nog jaren plezier heeft van uw trap en hierbij alvast een gezond 2 gewenst. Vr gr Marcel Onstenk
Reactie geplaatst 27 nov 2011