De deuren zijn weer netjes opgeknapt. De schilders waren flexibel en hebben ook de kozijnen op verzoek meegenomen.
Marcel en zijn schilders waren vriendelijk.
Klein puntje van aandacht. Afplakken van laminaat was minimaal en schoonmaken van vloer ook. Kostte me nog wel wat energie om kleine spetters te verwijderen.