Vandaag geconstateerd dat naast het feit dat ze geen service verleenden, er ook 1 paneel niet was aangesloten. Mijn advies is om geen zaken met ze te doen.!!!!
Rafael en zijn collega (Jeroen?) hebben 5 bestaande panelen vervangen voor nieuwe. Liepen tijdens de vervanging tegen problemen aan die ik, maar ook zij niet hadden voorzien. Deze zijn lopende het vervangingstraject gezamenlijk opgelost. Wat ook fijn was dat ze plezier hadden in het werk en bleven grappen naar elkaar.
Zou ik ze opnieuw inhuren; Nee, toen ik belde dat er problemen waren belden ze niet terug. meerdere keren geprobeerd in contact te komen, geen reactie ook niet op mail.