Recent dit bedrijf ingeschakeld voor het schilderen van onze deurkozijnen (13 stuks) in afwachting van de nieuwe deuren en één raamkozijn. Bedrijf reageert snel op vragen en maakt duidelijke afspraken. die ze ook nakomen.
In 2 dagen zijn alle posten geschuurd, in de primer gezet en 2 x afgelakt met de door ons gewenste verf. Vakbekame mensen die alles netjes afgeplakt hebben en vervolgens ook weer opgeruimd hebben.
We zijn erg tevreden over het eindresultaat en raden dit bedrijf dan ook aan als je in huis wat te schilderen hebt.