Frits, Amsterdam
Reactie van de vakman:
Frits, Nog bedankt voor de review. Inmiddels ben ik al wel heel vaak bij jullie geweest om upgrades te doen. Altijd erg chill ook om bij jullie in de scooterzaak te werken. Als er wat is, ook iets kleins.. Dan kun je me altijd appen! :)
Reactie geplaatst 6 jun 2015