Nastronic heeft bij ons een aantal lampen opgehangen. Overleg voorafgaand aan de klus was prettig, professioneel. Daarna geheel volgens afspraak netjes werk geleverd, goede adviezen gekregen. Communicatie verliep zeer prettig, we zijn erg tevreden over het uitgevoerde werk. Ik ga hem in de toekomst zeker weer vragen om vergelijkbare klussen uit te voeren.