De inductieplaat installatie is erg netjes uitgevoerd... meterkast, leiding netjes gelegd volgens mijn instructies. Het marmer van het aanrechtblad maakte alleen heel veel stof... dus keuken afdekken! Verder had ik graag de gasleiding afgedopt gehad, maar dat moet blijkbaar een loodgieter doen.