Montagebedrijf R. Hoogendoorn

Beoordeling: 4.5 van 5

Montagebedrijf R. Hoogendoorn beoordelingen (218)

  • Review door Niels, Alphen aan den Rijn
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 15 nov 2018
    Leidingschema keuken
    Zeer positief. Vakkennis zeer goed aanwezig. Heldere en eerlijke communicatie. Werk op zeer korte termijn in zeer goede staat afgeleverd.
  • Review door Mo, Rotterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 12 nov 2018
    Verleggen watertoevoer en waterafvoer keuken
    Rob en zijn mannen hebben de waterleidingen en afvoer verlegd. Wat een resultaat, nogmaals bedankt!
  • Review door Richard, Bleiswijk
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 8 nov 2018
  • Review door Jorrit, Rotterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 6 nov 2018
    Verplaatsen koud/warmwater aansluitingen en PVC afvoer keuken
    Rob en zijn mannen hebben mijn keuken helemaal installatieklaar gemaakt, inclusief het vervangen en uitbreiden van mijn groepenkast, en voor zover ik het kan inschatten hebben ze dit super gedaan. Goede en snelle communicatie, en duidelijke afspraken over prijs. Voor mij weer een zorg minder!
  • Review door Charlotte, Dordrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 15 okt 2018
    Ikea keuken geplaatst
    Het is alweer even geleden maar zeker nog de moeite waard om mijn ervaringen te delen. Rob heeft in juli en augustus verschillende werkzaamheden uitgevoerd bij ons. Hij heeft de leidingen in onze badkamer en keuken verlegd, stucwerk verzorgd en keuken geplaatst. Wij zijn meer dan tevreden over Rob! Dankzij Rob en zijn mannen konden wij snel verhuizen. Rob kwam zijn afspraken na, werkte keihard en super snel en heeft een super resultaat achtergelaten. Hij hielp ons met andere kleine dingen waar we geen verstand van hadden en rekende hier niks extra voor. Als we ooit iemand weer nodig hebben schakelen we zeker Rob weer in en we zullen hem bij iedereen aanbevelen. Nogmaals bedankt voor alles!!
  • Review door Floris, 's-Gravenzande
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 18 aug 2018
    Stuccen / verleggen leidingen / elektra keuken
    Rob heeft bij ons het meerwerk voor de keuken uitgevoerd; leidingen verleggen, elektra, en afzuiggat naar buiten vergroot, en een koof gemonteerd. Daarnaast wilde we in eerste instantie de rest van de woning laten behangen, maar de muren kwamen te slecht onder het behang vandaan. Rob gebeld, en binnen enkele dagen stond een stucadoor ons huis te stucen. Altijd stipt op tijd en werkelijk vakwerk afgeleverd. Dik tevreden.
  • Review door Nathalie, Rijswijk
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 24 jul 2018
    Verwijderen oude keuken + plaatsen nieuwe keuken
    Rob heeft bij ons met zijn mannen een keuken verwijderd, twee deurposten eruit gesloopt en de volledige woning voorzien van nieuw stucwerk. Ook nog een nieuwe meterkast aangelegd en wat electriciteit doorgetrokken ivm nieuwe keuken. Over de gehele klus meer dan tevreden. Het is de eerste keer dat er iemand een grote klus bij ons in huis heeft uitgevoerd die eerder klaar was dan gezegd en dan is het óók nog goed gebeurd. Rob, Ali en de 3e man (sorry, ik weet zijn naam niet meer!) weten wat ze doen en voeren het werk netjes uit. Toen de nieuwe keuken geïnstalleerd was, sprong één van de stoppen er steeds uit. Rob is toen meteen teruggekomen en heeft het opgelost, ook al bleek dat de fout bij de installateur van de keuken lag en niet bij hem. Communicatie was steeds erg goed, ook extra werkzaamheden die gedaan moesten worden, werden eerst netjes overlegd. Ik zou Rob en zijn mannen zeker weer inhuren voor een volgende klus.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Delft
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 2 jul 2018
    Een keuken van Ikea in plaatsen
    Zeer slechte ervaring! Ik raad hem absoluut niet aan. Hij heeft in mijn zaak(lunchroom)een IKEA keuken gemonteerd, zonder de tekening en instructie raad te plegen. Werkblad verkeerd gezaagd , kraan scheef gemonteerd en helemaal niet netjes gewerkt en zijn werk niet afgemaakt. Ik heb hem meerdere malen gebeld, met het verzoek om terug te komen om zijn werk af te maken, hij zegt elke keer dat die iemand over 2 dagen stuurt om de boel recht te zetten, het is inmiddels 6 weken gelden en er is niemand langsgeweest. Ik moet nog iemand anders betalen om zijn werk te herstellen en af te maken. Oh ja, hij beweerd ook nog eens dat hij bij Ikea de showroomkeukens monteert, Ik heb het bij Ikea nagevraagd, niks van bekend!!! Trouwens hij vraagt om hem contant te betalen, NIET DOEN, dan heb je helemaal geen garantie!