Wim heeft onze dakkapel gerenoveerd. Hout verwijdert trespa geplaatst (gelijmd), gootjes onder de pannen geplaatst, daktrim vervangen en dakleer vervangen. Ik ben hier zeer tevreden over. Het begon al bij ons telefonisch contact dat we hadden voor de klus. Wim had op de foto's al gezien dat ik lood langs mijn dakkapel had. Hij had daar een andere oplossing voor. Twee gootjes plaatsen onder de pannen. Maar ik moest eerst maar eens in de buurt gaan kijken (bij een ander dakkapel) of ik dat wel mooi vond. Ik heb toen besloten dat te doen voor een relatieve meer prijs. Dat noem ik nou meedenken! Hij is toen 1,5 dag bezig geweest. Het eind resultaat mag er zijn. Zie foto's (p.s. let niet op het schilderwerk van het kozijn dat moet ik nog doen). Wim is een echte vakman. Als ik ooit nog een vakman nodig heb bel ik Wim van klusbedrijf de Jong