Klus En Onderhoudsbedrijf Willemse

Beoordeling: 4.5 van 5

Klus En Onderhoudsbedrijf Willemse beoordelingen (43)

  • Review door Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 3 aug 2023
    Lekkage: Lekkend dak, Weet ik niet
    Nigel is een topper. Hij heeft ons heel snel van onze daklekkage af geholpen. Eerlijk en integer. Zou iedereen aanbevelen zaken te doen met Nigel.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 18 jun 2023
    Onderhoud vlonderterras
    Vriendelijk, prettige communicatie en goed werk geleverd!
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 1 mei 2023
    Schutting of hek plaatsen: 22 L; 2 H; Hout; Achtertuin
    Het contact was goed. We hebben goed kunnen overleggen. Nigel werkte snel, maar secuur. De schutting staat er heel mooi bij.
  • Review door Henk De Feijter, Amsterdam
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 25 jan 2023
    Lekkage: Lekkend dak
    Kwam zeer snel, gaf duidelijke voorlichting over wat hij kon doen en wat de kosten zouden zijn. Hij hedft volgens afspraak gewerkt. Het was alleen een dure klus.
  • Review door Joep, Badhoevedorp
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 19 jan 2023
    Lekkage: Lekkend dak
    Zeer prettig in het contact, goede kwaliteit en denkt goed mee met jou als klant. Ik raad ze daarom zeer aan!
  • Review door Klaas Deen, Amsterdam
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 22 dec 2022
    Lekkage: Lekkend dak, Weet ik niet
    De serre lekte. Nigel reageerde als eerste en nadat hij het had bekeken nam hij de klus aan, dit ging mooi vlot. Ook met het repareren was hij vlot, twee ochtenden en een uur in de middag voor de plinten. Maar de lekkage die er was is niet opgelost. Toen ik hem dit meldde is Nigel op eigen kosten weliswaar nog een keer gekomen en heeft extra vulstof aangebracht, maar dat biedt geen oplossing. Het lekt nog steeds. Wellicht had hij me beter kunnen adviseren om het gelijk goed aan te pakken, want nu ben ik 1000 euro kwijt zonder dat iets is opgelost, behalve dat ik nieuwe plinten heb. Daar kan ik niet tevreden over zijn.
    (Bewerkt op 24 dec 2022)

    Reactie van de vakman:

    Beste, Hier is weinig van waar we hebben het over een klus van 3 maanden geleden waarbij een nieuw iets is aangebroken.. waarbij ik verantwoordelijk word gesteld terwijl ik me werkzaamheden heb uitgevoerd zoals besproken.. erg jammer dat je zo word behandeld na het leveren van je werk zoals besproken. Revieuw totaal niet kloppend en ongeloofwaardig.

    Reactie geplaatst 24 dec 2022