Werkspot-gebruiker uit Hoofddorp
Beoordeling: 1 van 5
Reactie van de vakman:
Oneerlijke review zonder context je uiterste best doen ergens maar niet willen betalen ervoor... belachelijk
Reactie geplaatst 11 sep 2025Klus En Onderhoudsbedrijf Willemse
Oneerlijke review zonder context je uiterste best doen ergens maar niet willen betalen ervoor... belachelijk
Reactie geplaatst 11 sep 2025Waar zal ik beginnen voorrijkosten deze tijd zijn heel normaal, tevens zijn jullie Onvriendelijke mensen en aan de telefoon doet meneer alsof ie een hele meneer is en doet ie zich heel groot voor wat wij zelf onnodig vinden en onvolwassen. en tja helaas zijn dit typisch mensen die ons als werklui zien omdat wij hard moeten werken en zij alles van in hun schoot geworpen krijgen mensen die 6 dagen werken sturen inderdaad op zaterdag hun factuur en als je geen respons van de klant krijgt ga je inderdaad bellen en moet je helaas achter je eigen geld aan !
Reactie aangepast 28 okt 2024