Hoveniersbedrijf Straat en Grondwerk R&S B.V.
Hoveniersbedrijf Straat en Grondwerk R&S B.V.

• Rob, Schiedam
    Beoordeeld op 4 jul 2015
    Voortuin bestraten
    De voortuin is netjes bestraat conform afspraak.
  • Hj, Den Haag
    Beoordeeld op 28 jun 2015
    Besraten en verhogen terras
    Erg tevreden over Ricco (Europ bestrating B.V.). Mooi terras aangelegd en er is meegedacht. Ricco neemt de extra stap (voor ons klinkers bijgekocht en opgehaald). Ik ga zeker vragen of ze ook onze voortuin kunnen doen tzt.
  • Arthur, Leiden
    Beoordeeld op 22 jun 2015
    Verzakt terras ophogen en opnieuw bestraten (3,90 x 1,50 meter)
    Uistekende vakmensen van Europ Bestratingen. Mijn inpandige terras moest worden opgehoogd, omdat het was verzakt. De klus is geheel naar wens en volgens afspraak gedaan. Ik ben een zeer tevreden mens!
  • Wieske, Oude Wetering
    Beoordeeld op 14 jun 2015
    Terras bestraten
    Twee stukken in de tuin zijn zeer goed betegeld met tegels van 60 bij 60, zeer tevreden over het resultaat!
  • Anoniem, Leiden
    Beoordeeld op 12 jun 2015
    Betegelen achtertuin met tegels 20 bij 20 cm (In Leiden)
    Ik ben deze vakmannen dankbaar voor het resultaat. Dit is de reden dat ik ze review waardig vind. Dat ze zo snel aan de slag konden (met dit mooie weer) kwam ons perfect uit. Het waren van het type no-nonse & aanpakken: duidelijk communicatie en harde werkers, precies waar ik behoefte aan had na een aantal mindere ervaringen met zogenaamde ‘valkmannen’. Het resultaat mag er zijn. Het ziet er perfect uit en ik ga ervan uit dat dit zo zal blijven. Ik behoud jullie contactgegevens voor een volgende klus! Dank & groet Martin
  • jm, Hoek van Holland
    Beoordeeld op 9 jun 2015
    Bestrating
    Kwam zaterdag kijken en maandag gelijk begonnen. Eind van de dag had ik een perfect gelegd terras. Aardige vrolijke lui. Kwamen op tijd en werkte door. Ben zeer tevreden. Een echt aanrader.
  • mike, Nieuw-Vennep
    Beoordeeld op 3 jun 2015
    herbestrating tuin tegels 60 x 60
    Onze tuin van 50m2 is netjes en vakkundig betegeld door Europe Bestratingen. Ziet er mooi en strak uit. Zeer tevreden en deze vakmannen zijn zeker een aanrader voor iedereen die de tuin wilt laten doen mike
  • stefan, Voorschoten
    Beoordeeld op 26 mei 2015
    voortuin ophogen zand aanwezig
    Goede service netjes hun afspraken nagekomen , en het werk ziet er super strak uit