Willy, Nijmegen
Reactie van de vakman:
Beste Willy, Bedankt voor je mooie review en het vertrouwen, dat waardeer ik enorm! Fijn om te horen dat alles naar wens is uitgevoerd en dat de communicatie prettig verliep. De factuur is inmiddels verstuurd, dus die zou je ontvangen moeten hebben. Mocht er nog iets zijn, laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Danny – Hootsen Solutions
Reactie aangepast 30 mrt 2026