Henk van Vulpen

Alle reviews (69)

• Brenda, Amersfoort
    Beoordeeld op 10 dec 2010
    Schuurtje en tuin slopen
    Werkt netjes, en komt zijn afspraken na. Zeer betrouwbaar.
    Beoordeeld op 1 dec 2010
    Achtertuin 36 m2 bestraten
    Prima werk. Henk is een rustig maar gestaag werkende jongeman die meestal goed meedacht over het werk. De communicatie was prettig. De waaltjes liggen er strak in. Geen rare hobbels of kuilen. Hij voerde al het afval af. Hij werkte netjes, stapelde bijvoorbeeld de waaltjes steeds netjes over van de pallet op een platte kruiwagen en legde ze weer in het patroon (in tegenstelling tot wat ik vaak gezien heb: in een kruiwagen smijten die vervolgens weer leeg gekiept wordt over het al gelegde straatje). Zat qua aangeboden prijs iets boven gemiddeld, maar leverde wel kwaliteit.
  • rob, Eemnes
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 24 nov 2010
    achtertuin bestraten
    Uitstekende ervaring met Henk van Vulpen. Hardwerkend, prettig in de omgang, wil met je meedenken en uiteindelijk een prachtig resultaat. Hartstikke bedankt voor het aanleggen van onze prachtige tuin!
  • Anoniem, Bilthoven
    Beoordeeld op 22 aug 2010
    afgraven, aanvullen en straten
    Henk van Vukpen heeft naar volle tevredenheid onze voortuin afgegraven en bestraat. Henk houdt zich aan de afspraken en is een zeer vriendelijk en integer persoon. Wij ontvangen complimenten van anderen over hoe de bestrating is uitgevoerd.
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 11 aug 2010
    Tuintegels herstel en uitbreiding.
    Henk is een echte Vakman! Zoals in de andere reviews, Netjes, optijd, werkt hard en precies zoals overeengekomen! Zo hoort het, Goed werk afgeleverd Henk!
    Beoordeeld op 18 mrt 2010
    Tuin omspitten
    Snelle reactie, flexibel na veranderingen in het plan. Klus was snel en keurig uitgevoerd!