Ze hebben bij ons het complete stuc-, renovlies- en schilderwerk uitgevoerd, en we zijn daar zeer tevreden over. Vanaf het eerste contact met Eugène verliep alles prettig en duidelijk. De communicatie over planning en uitvoering was strak geregeld: iets wat waardeerden, omdat we met een strakke planning zaten.
Wat we vooral fijn vonden, was dat er echt werd meegedacht. Toen er iets moest worden aangepast in het oorspronkelijke plan, kwamen ze direct met een praktische oplossing waardoor we geen enkele vertraging opliepen. Dat getuigt van vakmanschap én flexibiliteit.
Gerard heeft bij ons het schilder- en behangwerk gedaan, en dat heeft hij fantastisch gedaan. Vriendelijk, netjes, precies en altijd bereid om even mee te denken. Ook alleen maar complimenten voor de andere mannen. Petje af voor de hoeveelheid werk in een korte tijd!
Ook de prijs-kwaliteitverhouding was helemaal in orde. Kortom: we zijn super tevreden met het resultaat!
- Tim&Veronique