E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.

Beoordeling: 4.8 van 5

E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F. beoordelingen (1537)

  • Review door Werkspot-gebruiker uit Roosendaal
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 4 dec 2024
    Renovlies behang: 240 m²; 5 kamers
    Goede communicatie met Eugene over de klus. Alle afspraken tijdig nagekomen met een goed eindresultaat. De schilders waren vriendelijk en werkte flink door. Tevreden dat ik E.S schilders heb gekozen voor het werk. In de toekomst zal ik ze zeker benaderen voor andere klussen.
  • Review door Remco, IJsselstein
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 1 dec 2024
    Stucen: 65 m² wanden; 60 m² plafonds; Woonkamer, Gang, Keuken
    Klus (plafond & muren) super netjes en strak gestuct. Zeer, zeer tevreden. In 1 dag woonkamer, keuken, gang en langs trap naar boven. Fijn team van mensen die met veel bevlogenheid met elkaar aan het werk is. Daarnaast de gehele coördinatie en het contact met deze opdrachtnemer is wat je graag wenst. Snel, helder, meedenkend! Er wordt nagekomen wat er is afgesproken! Kortom een partij die ik adviseer in te schakelen voor al je stucwerk.....Team E.S, bedankt voor het prachtige resultaat en de fijne samenwerking!
  • Review door Saman, Meppel
    Beoordeling: 1 van 5
    Beoordeeld op 28 nov 2024
    Stucen: 250 m² wanden; Hele woning
    Hoewel Eugene, goede communicatie had en professioneel overkwam, huurt hij personeel in dat geen Nederlands of Engels spreekt. Dit heeft geleid tot een teleurstellend resultaat. Het stucwerk is onprofessioneel uitgevoerd, met zichtbare strepen en slechte afwerkingen. Het eindresultaat komt niet overeen met wat was beloofd en is verre van wat ik had verwacht, vooral niet voor de prijs die ik heb betaald. Daarnaast is er schade aan de woning veroorzaakt. Hoewel deze schade vergoed werd, wil je dit niet in je nieuwe woning. Het lijkt erop dat het team zich voornamelijk richtte op snel de wanden wit te maken en daarna snel te vertrekken, zonder oog voor detail. Er waren vier mannen die op drie verdiepingen werkten met 1 bouwlamp, wat onacceptabel is voor een professioneel resultaat.
    (Bewerkt op 29 nov 2024)

    Reactie van de vakman:

    Beste Saman, had een dergelijke review zeker niet verwacht. Ben 2 keer terug geweest voor klein “saus-klaar” herstel waar je uiterst content mee was. Mijn gevoel zegt dat je eigen verfspuitwerk toch niet helemaal gelukt is - waarover ik trouwens niet echt verbaasd ben vanwege je onervarenheid hiermee - en je nu probeert dit op mijn bedrijf af te schuiven vanwege het zogenaamde slechte stucwerk. Het kan weleens voorkomen dat er door omstandigheden een Nederlandssprekende projectleider niet full-time aanwezig kan zijn maar jij / iedere klant weet dat ik 24/7 bereikbaar ben ! Vind het in ieder geval wel jammer dat je niet tevreden bent. Succes verder en mocht ik je nog van advies kunnen voorzien, sta voor je klaar

    Reactie geplaatst 28 nov 2024
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Leunen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 27 nov 2024
    Stucen: 120 m² wanden; 40 m² plafonds; Slaapkamer(s)
    Heel fijn en snel geholpen. Het stucwerk ziet er erg netjes uit. Wij zijn erg tevreden over het resultaat en de snelle communicatie
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Utrecht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 25 nov 2024
    Renovlies behang: 258 m²; 7 kamers
    Hele nieuwbouwhuis laten behangen met renovlies en vervolgens wit laten verven. Al vanaf het begin goed contact met Eugène, hij is erg betrokken bij het goede verloop van de klus. Na het opmeten van de woning meteen begonnen en binnen een week een mooi resultaat opgeleverd! Enkele kleine fouten zijn ook meteen hersteld, en we zijn erg blij met het eindresultaat.
  • Review door Hoessein, Hendrik-Ido-Ambacht
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 18 nov 2024
    Stucen: 160 m² wanden; Hele woning
    We zijn heel tevreden over het stuuk werk. Alles is super netjes afgewerkt. Alles was klaar binnen 2 dagen.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Tjalleberd
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 16 nov 2024
    Plafond zetten ong. 45m2. Stucen: 75 m² plafonds; Woonkamer
    De mannen hebben een superstrak plafond afgeleverd. Harde werkers! Maandag beoordeeld, zaterdag de klus geklaard. Ik kan ze zeker aanbevelen!

    Reactie van de vakman:

    Bedankt voor gunning en review Jelmer !

    Reactie geplaatst 16 nov 2024
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Apeldoorn
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 13 nov 2024
    Renovlies behang: 5 kamers
    Het contact met Eugène was erg fijn! Dankzij goed en eerlijk advies gekozen voor een sterkere stuksoort i.p.v. stucen en behangen met renovlies. Dit scheelde veel geld! De klus was in 2 dagen geklaard door 5 man, super snel en strak gewerkt!
  • Review door Anne Merel Ponsioen, Harderwijk
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 12 nov 2024
    Stucen: 110 m² wanden; Hele woning
    Zeer tevreden en blij dat ik voor E.S. schilders heb gekozen om mijn gehele woning te laten stuken. Vorige week met hen gesproken en het is nu al klaar. Geweldig! Het werk dat ze hebben geleverd ziet er prachtig uit. Het personeel is zeer vriendelijk, zijn harde werkers en namen bij de oplevering nog even de tijd om het een en ander uit te leggen en toe te lichten. Voorafgaand is E.S. schilders in de woning geweest om het werk te bespreken en alles op te meten. Heel fijn contact met hen gehad. Ik kan E.S. schilders zeker aanbevelen en als ik nog een keer iets aan stukwerk nodig heb, vraag ik E.S. schilders weer.

    Reactie van de vakman:

    Bedankt voor de mooie review Anne Merel. Graag tot een volgende keer

    Reactie geplaatst 12 nov 2024