E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.

Beoordeling: 4.8 van 5

E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F. beoordelingen (1535)

  • Review door Patricia Engelen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 5 jan 2015

    De buiten zichtzijde van de woning opnieuw geschilderd.

    Eugène heeft top werk geleverd. Duidelijk in afspraken, flexibel qua tijd en denkt goed mee tijdens het gehele proces.
  • Review door Sandra Goossen
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 5 jan 2015

    Binnen schilderwerk van deuren met kozijnen en het sausen van de keuken

    Eugéne is een nette betrouwbare vakman, die met je meedenkt en fijn is in prijs! Hij werkt netjes en gaat secuur te werk. Wij zijn blij met hem en het andere schilderwerk in huis laten wij ook door hem uitvoeren.
  • Review door Klant van E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 4 jan 2015

    Keuken frontjes en deuren in een andere kleur opnieuw geschilderd

    Eugene heeft mijn keuken volledig geschilderd. Deze is werkelijk als nieuw geworden. Eugene is erg vriendelijk en komt zijn afspraken na en doet wat hij beloofd. Kortom als ik nog is een schilder klus heb dan zal ik Eugene zeker vragen. Zelfs nadat er door het monteren van mijn keukendeurtjes (door mijzelf) een kleine lakschade ontstond is Eugene deze kosteloos achteraf komen herstellen. Dus mocht u een schilder klus hebben dan is Eugene zeker aan te bevelen. Helemaal top!!!
  • Review door Frits Duinkerken
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 4 jan 2015

    Alle ramen (incl. kozijnen) en deuren (incl. posten) van de huiskamer, keuken en de gang opnieuw geschilderd alsmede het sausen van de muren van de gang.

    Betrouwbaar, levert werk volgens afspraak keurig af. Eugene komt voor de tijd lkennis met je maken en is gezellig tijdens het klussen en werkt daarbij zeer nauwkeurig.
  • Review door Klant van E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 30 dec 2014

    Hele schakelwoning aan de buitenkant opnieuw geschilderd

    Eugène heeft bij ons al het buitenschilderwerk gedaan (woonhuis). Hij is een vriendelijke man die nauwgezet werkt en gemaakte afspraken nakomt. Eugène communiceert goed, is flexibel en servicegericht. Goed werk geleverd voor een nette prijs - erg tevreden!