Werkspot-gebruiker uit Uffelte
Beoordeling: 4 van 5
Stuken woon-slaapkamer-hal-wc
Fijne ervaring met het bedrijf. Was in mijn optiek geen alledaagse klus, maar helemaal naar mijn zin...exact zoals ik bedoelde.
Ook de timmerman, Gerard Hegeman, was net als de stucadoor Samir, een zeer plezierige kerel. Communicatie was heel goed, netjes en correct. Volgende keer zeker weer.