E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F.

Beoordeling: 4.8 van 5

E.S. Schilders & Afbouwbedrijf V.O.F. beoordelingen (1537)

  • Review door Melvin, Dronten
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 13 mrt 2018
    2 muren stuken keuken 16,5m2
    Professioneel, hield zich aan de afspraak, denkt in mogelijkheden, was voorafgaand aan de klus ook goed benaderbaar (Ik had vragen nav het voorwerk dat ik zelf deed) en heeft uiteindelijk de klus naar volle tevredenheid geklaard. Was ook duidelijk over de prijs. Wat mij betreft een aanrader.
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Zwolle
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 12 mrt 2018
    woonkamer behang verwijderen en opnieuw behangen
    De klus bestond uit oud behang verwijderen en opnieuw behangen van de woonkamer. Heel prettig contact met Eugene, we werden steeds goed op de hoogte gehouden en het allerbelangrijkste een mooi eindresultaat!
  • Review door Eric, Zwolle
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 10 mrt 2018
    Gat muur en stukwerk repareren
    Goede ervaring, duidelijke afspraken kunnen maken. Goed meegedacht en werk is goed & strak uitgevoerd
  • Review door Robbert, Meppel
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 10 mrt 2018
    Stucen
    Super strak stuc werk! Goed werk afgeleverd snel een afspraak kunnen maken netjes op tijd
  • Review door Herman, Wilhelminaoord
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 8 mrt 2018
    stucen wanden32 m2 en plafond witten 45 m 2 in kamer
    We zijn erg tevreden. Eugéne communiceert snel en accuraat en komt zijn afspraken na. De stucadoor die Eugéne inschakelde deed goed en zorgvuldig werk. Het sauzen van het plafond en het behangen werden keurig uitgevoerd. De prijs is zeer aanvaardbaar. Een aanrader!
  • Review door A.B., Den Haag
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 16 feb 2018
    Behangen van huis
    Het huis moest helemaal worden gedaan omdat de vorige bewoners de woning hebben mishandeld! De vandalen! Dus hebben wij het huis helemaal tot aan de nok laten opknappen en schilderen door Eugène en zijn collega's! Wat een puik werk! Alles netjes afgewerkt en mooi geschilderd. Streeploos, nergens haartjes te zien van de kwasten of sporen van de rollers. Bij de ramen netjes het hout gerepareerd, geschuurd en weer geverfd, de plinten opnieuw gedaan, muren geverfd en sommige ook opnieuw behangen. Er is letterlijk en figuurlijk netjes gewerkt in die zin dat als je even komt kijken je niet bang hoeft te zijn om zelf geverfd te worden. Het advies van Eugène is als erg prettig ervaren omdat wij geen kennis hebben van zaken. De prijs en de kwaliteitverhouding is geweldig! We dachten dat we veel meer geld kwijt zouden zijn voor een week werk en 4 extra handen. Eugène zegt ook dat hij voor kwaliteit gaat en dat heeft hij zeker laten zien. De communicatie verloopt, als je zelf niet veel in de buurt bent, via sms/ Whatsapp. Eugène houdt je goed op de hoogte waardoor je snel kan schakelen. Wat ik ook erg prettig vond is dat Eugène en zijn collega's beleefd waren, iets wat soms ver te zoeken is in deze branche. We wisten bij de opname voor de offerte waar we aan toe waren en konden daarom ook Eugène en zijn collega's hun werk laten doen. Ik ben erg blij met Eugène en zijn collega's! Bedankt en tot ziens!!
  • Review door Bo, Amsterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 14 feb 2018
    glasvezel behangen
    Heel tevreden over het werk en de werkwijze Eugène en zijn team. Vriendelijke mensen, goede communicatie en goed werk opgeleverd.
  • Review door Arjan, Dronten
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 13 feb 2018
    Stukadoren keuken
    De communicatie over de planning, bevestiging van afspraken en meerwerk was erg prettig. Eugene kwam van te voren kijken en ging professioneel te werk in de voorbereidingen. Uiteindelijk heeft een collega de klus gedaan en ook hij werkte zeer nauwkeurig en professioneel. Aanrader!
  • Review door Gerald, Zwolle
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 8 feb 2018
    Woonkamer en slaapkamer behangen met glasvliesbehang
    Op advies van dit bedrijf zijn mijn wanden niet voorzien van behang, maar toch alles maar laten stukken. (In totaal 50m2) Was iets duurder maar zeker geen spijt van gehad. De stukadoor (Amir) ging zeer precies te werk en en de wanden zien er mooi strak uit. Ook voor advies en tips willen ze graag meedenken.... Al met al een goede ervaring.... (Op de foto's moet de de muren nog uitdrogen.....)