Het huis moest helemaal worden gedaan omdat de vorige bewoners de woning hebben mishandeld! De vandalen!
Dus hebben wij het huis helemaal tot aan de nok laten opknappen en schilderen door Eugène en zijn collega's! Wat een puik werk! Alles netjes afgewerkt en mooi geschilderd. Streeploos, nergens haartjes te zien van de kwasten of sporen van de rollers. Bij de ramen netjes het hout gerepareerd, geschuurd en weer geverfd, de plinten opnieuw gedaan, muren geverfd en sommige ook opnieuw behangen. Er is letterlijk en figuurlijk netjes gewerkt in die zin dat als je even komt kijken je niet bang hoeft te zijn om zelf geverfd te worden. Het advies van Eugène is als erg prettig ervaren omdat wij geen kennis hebben van zaken. De prijs en de kwaliteitverhouding is geweldig! We dachten dat we veel meer geld kwijt zouden zijn voor een week werk en 4 extra handen. Eugène zegt ook dat hij voor kwaliteit gaat en dat heeft hij zeker laten zien. De communicatie verloopt, als je zelf niet veel in de buurt bent, via sms/ Whatsapp. Eugène houdt je goed op de hoogte waardoor je snel kan schakelen. Wat ik ook erg prettig vond is dat Eugène en zijn collega's beleefd waren, iets wat soms ver te zoeken is in deze branche. We wisten bij de opname voor de offerte waar we aan toe waren en konden daarom ook Eugène en zijn collega's hun werk laten doen. Ik ben erg blij met Eugène en zijn collega's! Bedankt en tot ziens!!