Werkspot-gebruiker uit Eerbeek
Beoordeling: 5 van 5
Stucwerk binnen: Woonkamer, Gang, Keuken
(Bewerkt op 18 nov 2025)Dit bedrijf gaat de klus bij ons uitvoeren. Ze hadden duidelijke uitleg en dachten ook mee.De klus is erg goed en snel uitgevoerd.We zijn er heel erg blij mee.
Mooi stucwerk en daarna alles netjes geschilderd
Reactie van de vakman:
Bedankt voor de gunning Jan Willem en Anita. Wij zullen een mooi resultaat leveren voor een 5e ster ;-) Groeten Eugène
Reactie geplaatst 27 sep 2025