Beste mensen, neem deze vakman! Leo is een vakman van de oude stempel. Gedegen vakkenis en een zeer eerlijke prijs, ver onder wat concurenten vragen. Leo heeft bij mij een groepenkast vervangen, en toen deze eenmaal vervangen was, ook nog een ander electrisch probleem opgelost, wat buiten zijn originele werkzaamheden lag. Niet alleen vroeg hij hier geen extra geld voor, hij heeft zelfs op eigen kosten extra geld in de parkeermeter gegooid!