Prima installatie. Na afloop bleek ik een aardlekprobleem in mijn installatie te hebben, waar Leo niets aan kon doen. Hij heeft mij verschillende keren telefonisch geholpen om het aardlekprobleem te verhelpen. Hij heeft zelf aangeboden om nog een keer terug te komen om de fout te zoeken. Uiteindelijk is het probleem (mede) dankzij Leo verholpen. Een aanrader als je de groepenkast wil laten vervangen.