Jongens kwamen gescheurde loodslabben en de dakgoot repareren en kijken naar een aantal vochtplekken in huis.
Dakgoot en dakleer "konden niet gerepareerd worden". Alles moest opnieuw tegen exorbitante bedragen. Bij een second opinion van een ander bedrijf bleken de door JVE bedachte prijzen en oplossingen gelukkig onzin te zijn.
Helaas heb ik wel de loodslabben laten "repareren" tegen vorstelijk uurloon.
Resultaat werk:
Nog geen twee weken later zaten er al weer scheuren in de loodslabben. Ik heb ze foto's gestuurd waarop ze zelf ook hebben toegegeven dat de coating slecht door henzelf is aangebracht.
Verder contact loopt op niets uit. Ze willen/kunnen dit niet binnen de garantie repareren, want "u heeft zonnepanelen". Tijdens het maken van de offerte of vlak na het werk is hier met geen woord over gerept. Lijkt me eigenlijk dat als je als dakdekker anno 2021 niet met zonnepanelen overweg kan, het wellicht tijd wordt voor een andere baan.
Weggegooid geld, moet opnieuw. Bah.