Snelle reactie na het plaatsen van de klus, en dat op zaterdagavond. Door het slechte weer kon de klus niet direct uitgevoerd worden, maar tussendoor werd er contact gehouden waardoor je wel kon vertrouwen dat het werk ook echt zou gebeuren. Aangegeven dat we twijfelde of bepaalde zaken daadwerkelijk aangepakt moesten worden, en na een extra check bleek het inderdaad niet nodig om alles te laten renoveren wat vooraf bedacht was. Dat gaf wel vertrouwen dat er niet zomaar werk ‘verzonnen’ werd. Vooraf en achteraf zijn foto’s gemaakt en gedeeld. Erg fijn aangezien wij zelf het dak niet op gaan.
Vriendelijke mannen, doen goed werk en laten de boel netjes achter. zeker een aanrader!