Tja, je kunt uit alle macht proberen om een 'min' puntje te vinden, maar het lukt me gewoonweg niet !
Het was spannend om zo'n redelijk grote opdracht via werkspot te laten vervullen. Je weet toch niet helemaal wie je in huis haalt. De 1e die kwam kijken kwam in strak pak, inclusief stropdas. De 2de was Harm van "Westra Hellende Daken". Hij kwam in zijn werkkleding. Via de mail communiceerde hij heel snel. Hij kwam zijn belafspraken na. In vertrouwen aan hem de opdracht gegeven.
Op de afgesproken datum stond om kwart over 7 de vrachtwagen met dakpannen in de straat en kwam om 8u Harm met zijn mannen aan (met zijn 7en) om te beginnen. We hadden gerekend op een week of 2 werk. In 3 dagen was het klaar. Van de 7 gingen er 3 in de middag naar een andere klus, maar toen was het voorwerk al gedaan ! Ze werkten nog niet niet dag en nacht, maar het scheelde erg weinig. In de stromende regen vlogen de mannen het dak op om alles af te dichten met grote oranje zeilen: we leken klaar voor het wereldkampieonschap voetbal, maar alles bleef droog ! Harm: je kan trots zijn op deze jongens, humor, hard werken, op tijd beginnen, beleefd, wat wil je als klant nog meer ! Zeer tevreden dus.