We hebben een mooi nieuw dak gekregen, daar zijn we zeer blij mee. De prijs/kwaliteit is ook prima. Alleen zijn de laatste puntjes niet afgemaakt (dakpannen met cement dichtmaken waar geen gevelpan past, het zolderdakraam afwerken welke er uit is geweest, zink rondom de schoorsteen vervangen waardoor het nog steeds lekt op zolder als het regent). De opdracht is in januari dit jaar uitgevoerd. Het is nu half april. Jammer, we gaan een ander bedrijf inhuren om het af te maken. Maak dus goede afspraken en zet alles duidelijk op papier. Communicatie kan beter.
Helaas is er ook een dakpan door de nieuwe dakgoot gevallen tijdens de werkzaamheden, dit is niet gemeld, zink stuk. Hier kwamen we pas achter na een hevige regenbui. Ook lagen de dakgoten vol met hout, spijkers en stukjes dakpan. Terwijl er een paar keer aangegeven is dat het team de dakgoten netjes en schoon zouden afleveren.
Het is wel een hard werkend team.