CANI-S.N.A. Bouwdiensten
CANI-S.N.A. Bouwdiensten

Beoordeeld op 14 jun 2017
    Buitenschilderwerk
    Na alle goede berichten op dit platform een afspraak gemaakt met Shenol. Hihi S komen kijken en hier hebben we aanvullende afspraken gemaakt over ons buitenschilderwerk. Tot dit punt was ik erg tevreden. We hebben een afspraak gemaakt wanneer hij zou beginnen. Twee dagen voor hij wil beginnen stuurt hij een mail waarin hij zegt dat het een dag later wordt. Prima ik kan me gied voorstellen dat dat gebeurt. Een dag voordat hij dan gaat komen zegt hij af omdat hij niet over de benodigde spullen kan beschikken en geeft dan een keuze voor een andere afspraak of annuleren. Ik heb hierop niet gereageerd omdat ik daar niet aan toe gekomen was. Had echter wel nog een telefoontje verwacht net extra uitleg. Dit kwam niet en heb meneer Shenol ook niet meer gezien op ons adres. Vandaar kan ik niet anders dan een slechte recensie schrijven. Het werk is niet volgens afspraak uitgevoerd wn de communicatie is helaas ook niet goed verlopen

Reactie van de vakman:

Beste Ineke,ik heb veel keer gebeld voor u om te vragen dit werk kunnen wij voor andre dag verplatsen omdat daar ik heb last voor lange tijd huren stijger daarom ik heb ook voor u email gestuurt en ge…
    Reactie geplaatst 14 jun 2017
  • Remco, Den Haag
    Beoordeeld op 8 jun 2017
    Muren kantoor schilderen
    CANI is echt een aanrader; ze komen precies de afspraken na, leveren vakkundig werk, gebruiken goed materiaal. We wilden een betonlook muur en dat vraagt extra werk en dat is prima uitgevoerd.

Reactie geplaatst 8 jun 2017
    Beoordeeld op 30 mei 2017
    raamkozijnen, plafond en muur schilderen
    Shenol bedankt, je reageerde heel snel op mijn vraag en hebt de schilder-, plafond- en behangwerkzaamheden erg netjes en snel voor ons in orde gemaakt. Hartelijk dank hiervoor. Vriendelijke groet en wellicht tot de volgende klus.
    (Bewerkt op 31 mei 2017)

Reactie geplaatst 31 mei 2017
  • Tessa, Den Haag
    Beoordeeld op 25 mei 2017
    Muren witten van 2 kamer van circa 4 x 4
    Goed en snel uitgevoerd, ik ben erg tevreden.

Reactie geplaatst 25 mei 2017
  • Han, Den Haag
    Beoordeeld op 21 mei 2017
    woonkamer plafond witten 50m2
    Shenol krijgt een 10 met een griffel van mij! Op vrijdag heb ik via Werkspot de vraag naar het witten van mijn plafond in de woonkamer uitgezet, binnen een uur kreeg ik een supernet aanbod van Shenol. Ik ging na vergelijking van een aantal andere aanbieders akkoord, en de volgende dag om 8.00 stipt stond Shenol voor de deur. Het werk is snel en goed uitgevoerd. Shenol is een aardige vent bovendien. Geen praatjesmaker maar een harde werker. Ik bel hem graag weer eens voor een volgende klus. Aanbevelenswaardig.
    (Bewerkt op 22 mei 2017)

Reactie geplaatst 22 mei 2017
  • Sander, Den Haag
    Beoordeeld op 17 mei 2017
    Stucen van een gangmuur 22m2
    Direct contact kunnen leggen. Volgende dag konden ze al beginnen met stucen van mijn gang. Waren precies op de afgesproken tijd aanwezig. Prima werk geleverd. Alles netjes opgeruimd en hun prijs is erg voordelig. Ik zou ze aan iedereen aanraden!!

Reactie geplaatst 17 mei 2017
    Beoordeeld op 8 mei 2017
    Egaliseren + stucen muren + 2 schouwen
    Netjes en snel gewerkt en vriendelijke mensen. We zijn erg blij met het resultaat!

Reactie geplaatst 8 mei 2017
  • Reinier, Den Haag
    Beoordeeld op 27 apr 2017
    trap schilderen
    Op de afgesproken tijd aanwezig en prima werk afgeleverd! deze vakman is zeker aan te raden.

Reactie geplaatst 27 apr 2017
  • Hofstede, Den Haag