Herman is een heerlijke rustige man die netjes werkt.
We hebben voor Herman gekozen vanwege zijn vakkundige antwoord op onze klus.
Wij zijn blij met onze "groene" tuin!
Een aanrader.
Uitstekend werk door Herman, een vriendelijke vakman die rustig zijn werk doet volgens afspraak en voor een normale prijs. Bij ons legde hij 18m2 nieuw gazon, hoogde de ondergrond eerst op met 25 grote zakken tuinaarde. Wat mest erbij en klaar. Het is nu 3 weken later, goed gehecht aan de ondergrond en groeit geweldig. Dankjewel!
Uitstekende en plezierige vakman. Hij kon snel komen voor een reeele prijs, werkt hard, denkt mee en levert wat is afgesproken. Ruimt ook alles netjes weer op. Absoluut aanbevolen.
Prettige hardwerkende man die zich aan zijn afspraken houdt. In de voorbereiding voor het leggen van de graszoden nog een stuk extra omgespit zonder hiervoor extra kosten te berekenen. Deze vakman is wat mij betreft dus een echte aanrader!