Best Man Standing
Best Man Standing

• Nienke van den Pol, Brielle
    Beoordeeld op 19 mei 2024
    Vloeren: 34 m²; Vloer schuren; Massief parket
    Marco is professioneel en enorm vriendelijk en betrokken. Hij werkt erg netjes. De vloer is prachtig geworden en hij heeft tips gegeven hoe we de vloer het beste kunnen onderhouden.
  • Joke Naughton, Terneuzen
    Beoordeeld op 26 mrt 2024
    Vloeren: 36 m²; Vloer schuren, Vloer lakken; Massief parket
    Ik ben zo blij dat we Marco hebben gevonden. Een topvakman die ontzettend aardig is en betaalbaar. Hij heeft onze merbau vloer geschuurd en geolied en gezorgd voor perfecte plinten. Ging heel snel. Super mooi nu! Gezellig samen soep gegeten en gewoon een top ervaring! Hup Marco!
  • Thana, Den Haag
    Beoordeeld op 17 mei 2015
    opschuren
    We zijn erg tevreden over de samenwerking met Marco. Marco is een erg kundige vakman en bovendien een heel prettig persoon om ermee te werken. Hij denkt ook erg goed met de klant mee. onze vloer is voor een heel goed bedrag gepolijst en geolied en het ziet er heel goed uit. kortom, heel tevreden.
  • Dinie, Drachten
    Beoordeeld op 22 apr 2015
    Houten vloer schuren en in wasolie laag zetten
    Ervaren, werkt zeer netjes, resultaat super. Alles is in overleg mogelijk, zeker een aanrader als je je vloer wilt opknappen!
  • Daniel, Amsterdam
    Beoordeeld op 5 apr 2015
    Visgraat vloer schuren op gerenoveerde zolder 9-20/03/2015
    Eerste contact zeer goed met Marco. Omdat hij ziek was, heeft toch iemand anders voor hem de klus uitgevoerd. Deze persoon was zeer vriendelijk. Hij heeft wel een kleine schade in de muur gedaan en krasjes overal in de vers geschilderde ruimte en aan hem doorgegeven. Gelukkig konden wij vervolgens schoonmaken. Ook heeft hij de vuilniszak op de dakterras achtergelaten en dat vinden wij niet netjes. Nadat het parket droog was, hebben wij kraasjes van de schuurmachine gemerkt, maar wij weten niet of het normal is. We hebben meteen de vloer gedweild nadat we zagen dat waterdruppeltjes lieten markering op het parket. Heel veel olie is afgeweest met het reinigen, zelfs na 2 maanden. De schuursporen zijn helaas zichtbaar overal en uiteindelijk zijn we teruggesteld. Echter is de prijs wel redelijk voor de prestatie.
  • Jean-Martin, Amsterdam
    Beoordeeld op 22 mei 2013
    tapis vloer leggen
    Best Man Standing heeft heeft zijn naam volledig waar gemaakt. Ze werken nauwkeurig, netjes en volledig volgens afspraak. Als architect ben ik een kritische opdrachtgever, maar Best Man kan ik met een gerust hart aanbevelen.
  • R., Bergen
    Beoordeeld op 25 feb 2013
    Vloer schuren en lakken
    Het was erg fijn zoals Marco de klus, houten vloer schuren en laken, heeft uitgevoerd. Hoewel alle voorbereidingen via mail verliepen heeft hij alles goed geregeld. Het was voor mij spannend of hij het binnen de gestelde tijd kon uitvoeren. Omdat ik mijn spullen maar korte tijd ergens anders kon stallen was de tijd krap. Maar Marco heeft alles geweldig geregeld. Niet onbelangrijk is dat hij een hele gezellige man is en erg netjes werkt.