ASP Bouw & Loodgieter
ASP Bouw & Loodgieter

• Rajaram, Utrecht
    Beoordeeld op 6 dec 2021
    Repareren: Douche
    Reza was zeer professioneel en de kwaliteit van zijn werk is zeer goed. We hebben ze ingehuurd om onze badkamer met douche te doen. Hij heeft in korte tijd kwalitatief goed werk geleverd. We zullen in de toekomst zeker van zijn service gebruik maken en het ook aanbevelen aan anderen.
  • Arno, Woerden
    Beoordeeld op 2 dec 2021
    Repareren: Douche
    Ik kan veel zeggen maar soms zegt 1 woord meer dan voldoende: klasse werk (ok 2 woorden). ! Duidelijke uitleg, afspraak is afspraak, duidelijke offerte, als wordt schoon achtergelaten, en last but not least een mooi resultaat
  • Jan-Willem, Voorburg
    Beoordeeld op 10 sep 2021
    Lekkage: Douche bak lekt
    Reza kwam snel ter zake en ging aan de slag om te bekijken waar de lekkage zat. Hij legde vervolgens goed uit wat er aan de hand was (gelukkig viel het mee) en stelde voor hoe het op te lossen. Daar waren we het snel over eens. Reza heeft het vervolgens goed en snel opgelost. Netjes gewerkt, geen rommel achter gelaten. We zijn nu 3 dagen verder en het is gegaan zoals hij voorspelde. Kortom, een vakman die zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt. En natuurlijk kost dat wat, maar het geld waard.
  • Werkspot-gebruiker uit Utrecht
    Beoordeeld op 10 sep 2021
    Repareren: Douche
    Zeer tevreden! Reza heeft in drie dagen herstelwerkzaamheden uitgevoerd in onze badkamer. Vloer opnieuw gelegd, douchegoot verplaatst en alles heel strak afgewerkt. Als het om de details gaat overlegt hij ook met ons, heel fijn! We kunnen weer fijn douchen zonder dat we ons zorgen hoeven te maken voor lekkage! Reza is een vriendelijke en zorgvuldige vakman, absoluut een aanrader!
  • Danny, Rotterdam
    Beoordeeld op 12 jun 2021
    Repareren: Douche
    Ik ben zeer tevreden over ASP Bouw & Loodgieter, zeer netjes en behulpzaam! Ik heb een nieuwe douchecabine en douchebak laten plaatsen. We hebben eerst even telefonisch overlegd, daarna reed hij langs om alles op te meten en een week later kon die klus al uitvoeren! Ze gingen zeer netjes te werk en de klus werd perfect uitgevoerd. Aanrader!
  • Werkspot-gebruiker uit Utrecht
    Beoordeeld op 27 mei 2021
    Repareren: Douche
    Het was een verademing om deze klus aan Reza uit te besteden. Hij communiceert snel en duidelijk. Ook is hij snel beschikbaar. Denkt op alle fronten mee. Kan hem alleen maar aanbevelen. Zelf zal ik hem bij een volgende klus weer inschakelen. Zeer goede prijs/kwaliteit !
  • Myrthe, Den Haag
    Beoordeeld op 22 mrt 2021
    Repareren: Douche
    Lekkage verholpen, snel en secuur. Reza komt zijn afspraken na, communieert duidelijk. Heel tevreden over zijn werk!
  • Maarten, Oegstgeest
    Beoordeeld op 5 mrt 2021
    Kraan: 1 kraan; Buiten; Kranen installeren
    Vakman die weet wat hij doet. Werkt netjes en komt zijn afspraken na. Ik ben in ieder geval helemaal tevreden!
  • Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeeld op 2 mrt 2021
    Lekkage: Weet ik niet
    Snelle reactie en goede communicatie. Alles is snel en netjes uitgevoerd. Wel redelijk prijzig.