Mijn ervaring met deze aannemer was zeer slecht. Niks werd afgedekt, de afwerking liet te wensen over, lekkages, herstelwerkzaamheden die onvoldoende waren, scheve vloer, voordeur zo verzwakt dat die los kwam te zitten, trappen beschadigd tijdens verbouwing, kap van de electrameter zeggen dat ik die ben kwijtgeraakt, laminaat op het dak plaatsen en zeggen dat het een extra dienst is. Thermostaat die het niet deed.
Teveel om op te noemen!
Het duurde zo lang, ook nadat er een nieuwe afspraak gemaakt was, dat ik een andere aannemer heb ingeschakeld die het werk heeft hersteld/afgemaakt.
Uiteindelijk afgehandeld voordat het een procedure werd in 2026 we waren begonnen in 2023.
PS: wanneer ik naar zijn reviews kijk op google vind ik er veel op elkaar lijken en hetzelfde zeggen. Het gaat ook heel vaak over handyman, handywoman, klusjesman en allemaal 5 sterren reviews, behalve die van mij dan.