Aannemersbedrijf D. Bruin
Aannemersbedrijf D. Bruin beoordelingen (31)
Review door Werkspot-gebruiker uit Tuitjenhorn Beoordeeld op 12 okt 2011Beoordeling: 4 van 580m2 oude dak vervangen & isolerenDirk kwam keurig op tijd met een duidelijke offerte. Begon elke dag op tijd had wat pech met regen maar dekte keurig alles af. Ben tevreden met de werkzaamheden. Kon door alle drukte toch tijd maken voor ons. Is gezellig in omgang kan goed alles overleggen gaat niet zomaar iets doen zonder toestemming. Ga mijn platte dak ook zeker laten vervangen door dirk en zijn mannenReview door glenn, Schagen glenn, Schagen
Beoordeeld op 12 okt 2011Beoordeling: 3 van 5aanbou/uitbouw(Bewerkt op 2 dec 2011)Dirk Bruin heeft aanbouw gezet samen met zijn compagnon Rob Groot. Ik ben zeer tevreden over de ruwbouw wat hij heeft neergezet, maar minder over de afbouw. Dirk komt wanneer hij zelf zin heeft. Hij komt s`middags aan samen met Rob en ze gaan als een wervelwind door het huis om de staal constructie af te timmeren, dit gebeurt daarom ook niet echt netjes. En kreeg als antwoord dat hij in tijdnood zat. Mijn stukadoor komt vervolgens de dag erna, en zegt dat de keuken wand scheef loopt samen met hem waargenomen en loopt gewoon paar cm weg. Dirk gebeld en hij komt en plaatst een paar gipsplaten die van mijn zijn over bestaande gips wand. De rest moet de stukadoor maar oplossen. Mijn keuken is geplaatst en zie dat er in het bestaande plafond en het plafond in de aanbouw 10cm verschil inzit. Plafond aanbouw 10cm lager, terwijl ik had gevraagd deze gelijk houden met bestaand plafond en dit was goed. De hemel water afvoer van me schuur heeft hij niet op nieuwe aanbouw afvoer aangesloten, hij heeft een deur ingehangen dit was het laatste wat hij moest doen maar de deur sluit niet. Zelf maar weer opgelost . Kortom als je casco aanbouw neerzet is Dirk zeker aan te raden, maar kwa afbouw laat hij nogal wat steekjes vallen en werkt niet helemaal netjes.Reactie van de vakman:
geachte Fam Hoogland, Graag wil ik hier op reageren ivm met onenigheid via mijn zijde. Wij hebben u er bijgehaald toen wij aan het dak / plafond bezig waren het constructieve probleem uitgelegd en de eventuele kosten neergelegd. U was hiervan op de hoogte en ging er mondeling mee akkoord. Ook het monteren van de gipsplaten waar niks mee was, was geen probleem ik had u uitgelegd dat wij weinig tijd er voor hadden maar toch wilde u perse dat wij dit deden. Maar als ik dat dinsdag te horen krijg en donderdag moet het klaar wezen en alles staat nog ook in de weg is de druk vrij hoog, maar toch hebben we het gedaan voor u. Ik geef toe dat ik 1 wand niet echt recht had gezet , maar heb dat ook weer opgelost. U had op z'n minst en 6.5 kunnen geven. Wij hebben zeker met plezier bij u gewerkt en hoop dat u veel plezier met u aanbouw heeft Hoogachtend Dirk Bruin
Reactie geplaatst 2 dec 2011Review door Werkspot-gebruiker uit Tuitjenhorn Werkspot-gebruiker uit Tuitjenhorn
Beoordeeld op 17 aug 2011Beoordeling: 4 van 5vervangen dakNa het vragen van aantal offerte's bij verschillende aannemers uit de buurt van Heilo hebben wij Dirk Bruin uitgekozen. Hij kwam correct over met een duidelijke offerte en wat later bleek ook met wat meerwerk. Dirk had alles keurig opgeschreven en bij bijgehouden zodat wij alles goed konden overzien. Dirk is nauw betrokken bij alles wat er gebeurt en is niet te beroerd om even langs te komen. Graag nodigen we dirk & rob voor de volgende keer weer uit omdat het dan zeker goed komt Leuke jongens geen 4 uur mentaliteit en geen rauw en dauw werk. Keurig werk dank jullie wel, gr KoosReview door Martijn, Warmenhuizen Martijn, Warmenhuizen
Beoordeeld op 15 aug 2011Beoordeling: 5 van 5dragende muur slopen + draagbalkDe klus bleek uiteindelijk heel wat lastiger dan Dirk had ingeschat. De te slopen muur was niet alleen van het hardste soort beton, hij was ook waanzinnig zwaar bewapend. Dirk heeft meteen zwaar materiaal opgehaald en samen met Rob (de collega, waarmee hij altijd samenwerkt) zijn ze aan de slag gegaan. Jekkeren noemen de mannen het en het was zeer indrukwekkend. Uren lang achter elkaar hebben ze enorm doorgebeukt ( het geluid hoorde je letterlijk vijf straten verderop) om de muur eruit te krijgen. De planning is daarom niet gehaald, maar het werk is wel heel netjes afgemaakt. Ook binnen het budget, ook al kostte het Dirk heel wat meer tijd dan hij had ingeschat. Dirk is vakbekwaam, weet van aanpakken en denkt goed mee. Bovendien zijn Dirk en Rob hele aardige gasten. Dat maakt zo'n verbouwing ook een stuk relaxter. Nog een tip: kijk niet te veel naar prijs op werkspot. Laat de vakmannen langskomen om ter plekke een indicatie te geven.Review door M., Schagen M., Schagen
Beoordeeld op 24 jul 2011Beoordeling: 4 van 5Verbouwing huisSuper aannemer, Wij zijn enorm blij dat wij onze keuze toen op aannemersbedrijf D.Bruin hebben laten vallen. Hij komt op afgesproken tijd , denkt met je mee en houd zich aan zijn afspraken. Levert top werk af , we zijn zeer te vreden. Dirk bedankt , Groeten Miranda&Lex P.s. We weten je nu te vinden. Als er ooit weer eens wat moet gebeuren hoor je van onsReview door S., De Goorn S., De Goorn
Beoordeeld op 7 dec 2010Beoordeling: 5 van 5Plaatsen openslaande deurenDirk Bruin en zijn collega's hebben enorm snel en accuraat werk geleverd bij de plaatsing van onze openslaande deuren. Ze denken erg mee, zijn pro-actief en Dirk houdt zich goed aan zijn afspraken en beloftes. Dirk legt goed uit wat hij doet/ gaat doen en constateert en geeft ook vrijblijvende adviezen. We zijn erg tevreden over het contact en het werk van Dirk. Ook in de prijzen denkt hij goed mee en heeft hij goede tips mbt de prijs-kwaliteit verhouding van bepaalde producten. Verder heeft hij een groot netwerk aan goede mensen waardoor hij naar ons idee praktisch in alles kan voorzien of kan klussen/verbouwen.Review door Kuperus, Middenmeer Kuperus, Middenmeer
Beoordeeld op 16 sep 2010Beoordeling: 5 van 52 x dakkapelDirk is een goede vakman die zijn afspraken nakomt. Dakkapellen zij traditioneel gebouwd (geen Prefab) en ter plekke opgebouwd. Beide waren binnen 2 dagen klaar. Tevens hebben we door hem de gehele bovenverdieping laten verbouwen (nieuwe badkamer, aparte wc, nieuwe slaapkamer en aftimmeren dakkapel). Alle werkzaamheden zijn door een vaste groep vaklieden (tegelzetters/voegers/loodgieter/elecktricien en Dirk (timmerman) zelf natuurlijk) gedaan onder supervisie van Dirk. De samenwerking was uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar. De duur van de verbouwing heeft door een goede pllanning van Dirk, niet meer als 2 weken geduurd.Review door Aldwin, Wognum Aldwin, Wognum
Beoordeeld op 15 sep 2010Beoordeling: 5 van 580 m1 wapeningskorven t.b.v. 30x30 funderingDIrk heeft meteen gereageerd op de geplaatste advertentie, en is ter plaaste komen kijken. Hij heeft meegedacht hoe we de werkzaamheden zo efficient mogelijk konden uitvoeren. Daarna is hij nogmaals met de kraanmachinist zich wezen voorbereiden. Deze grondige voorbereiding heeft er toe geleid dat Dirk en Rob (alle twee zeer secuur en hardwerkend, met zeker geen 7:30u tot 15:30u mentaliteit!!)) zeer voortvarend te werk konden gaan en dat de fundering er keurig in ligt. Tevens hebben de heren meegedacht over het uit te voeren metselwerk, zodat ze reeds de stenen hebben besteld en laten hijsen door de kraan die toch al aanwezig was. Dat noem ik nog eens meedenken. De volgende klus ligt al op ze te wachten.Review door Werkspot-gebruiker uit Middenmeer Werkspot-gebruiker uit Middenmeer
Beoordeeld op 21 aug 2010Beoordeling: 5 van 5Plaatsen steunbalk t.p.v. draagmuurZe werken snel en netjes. Alles ruimen ze keurig op. De vakmannen kwamen op de afgesproken tijd. De geplaatste balk ziet er netjes uit. Al met al zijn wij zeer tevreden!Review door Werkspot-gebruiker uit Oudkarspel Werkspot-gebruiker uit Oudkarspel
Beoordeeld op 24 jul 2010Beoordeling: 4 van 5Vervangen voorzijde woning en plaatsen nieuwe kap achterzijdeDankzij aannemingsbedrijf D Bruin hebben wij nu een hele mooie nieuwe kap gekregen. Gewoon snel en heel netjes uitgevoerd Dirk kwam optijd een de offerte die gewoon goed en duidelijk beschreven was naar onze wensen, waardoor we geen onverwacht extra kosten kregen. En het zijn gezellige jongens Dirk & Rob die een verbouwing heel leuk kunnen maken. Dankzij deze ervaring zou ik ze zeker aanraden voor een volgende klus of aan vrienden en kennisen. Goed werk jongens