A.V.O. dak en dakgoten
A.V.O. dak en dakgoten

• Jacqueline, Nijmegen
    Beoordeeld op 27 jun 2018
    dakgootreparatie
    Snelle reactie op onze klus op werkspot. Kwamen afspraken na en we kregen goed advies. Betrouwbaar, vakkundig en snel. Uiteindelijk ook nog meerwerk gedaan voor een goede prijs gedaan. Zou de volgende keer weer voor AVO dakwerken kiezen.
  • Anco, Utrecht
    Beoordeeld op 23 jun 2018
    Reparatie dakgoot & erker
    De eerste keer dat de mannen kwamen waren ze heel eerlijk over de staat van onze dakgoot en duidelijk over wat wellicht de werkzaamheden zouden worden, helaas bleek bij de tweede komst van de mannen dat onze dakgoot in een slechtere staat was dan verwacht. Ze waren hier open en eerlijk over en rekenden hier niks voor. Kortom, betrouwbaar en eerlijk. Een absolute aanrader.
  • Anoniem, Utrecht
    Beoordeeld op 11 jun 2018
    Lekkages dakgoot repareren
    Goede ervaring! Met werk aan dakgoot zit je natuurlijk altijd met of er geschikt weer is voor de werkzaamheden. Hierover werd goed gecommuniceerd en op eerst mogelijke "goede" dag zijn de lekkages verholpen. We hebben vakman ook nog een vervolgklus aan het dak gegeven.
  • Anoniem, Hilversum
    Beoordeeld op 3 mei 2018
    Gehele pannendak nalopen en kapotte pannen vervangen (reparatie)
    Amedio kon op korte termijn komen en dat was maar goed ook. Een week later lagen de (nok)pannen van meerdere buren in de tuin. Bij ons ligt alles er nog mooi op! Ook hebben we, ondanks meerdere stevige regenbuien, geen lekkage meer gehad. Wouter
  • clemens, Apeldoorn
    Beoordeeld op 23 apr 2018
    zinken dakgoot lekkage
    Goede vakmensen, denken met je mee.
  • Karin, Deventer
    Beoordeeld op 11 apr 2018
    Dak dekken
    Na het plaatsten van mijn klus op werkspot werd er snel gereageerd door A.V.O. dak en dakgoten. Er kon op korte termijn een afspraak gemaakt worden voor het beoordelen van de werkzaamheden en het maken van een offerte. De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd. Goede communicatie en bereikbaarheid!