A.H. Gogov
A.H. Gogov

• Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeeld op 15 apr 2022
    Stucen: 75 m² wanden; Hele woning
    Stucwerk en sauzen is netjes uitgevoerd. Niet goedkoop maar daarvoor wel kwaliteit. Alleen jammer dat de stopcontacten na afronden van de werkzaamheden niet zijn terug geplaatst.
  • Chantelle , Utrecht
    Beoordeeld op 12 apr 2022
    Stucen: Woonkamer, Slaapkamer(s), Gang, Keuken
    Gogov heeft ons appartement van 77 m2 in 1.5 dag gestuct en 10 dagen daarna in 1.5 dag geverfd, 1 scheur achteraf repareerde ze direct zonder kosten, ziet er echt top uit! En voor een hele schappelijke prijs! Wij raden iedereen aan om Gogov in te huren voor stuc en verfwerk! Groet, Tycho en Chantelle
  • Abdoel, Spijkenisse
    Beoordeeld op 10 dec 2021
    Stucen: Hele woning
    Ze hebben mijn gehele woning van binnen mooi en snel gestuucd! Vrijdag begonnen en vandaag al klaar. Niets te klagen zeker mooi en glad. Gewoon doen!
  • Yamal, Rotterdam
    Beoordeeld op 24 okt 2021
    Stucen: 95 m2 wanden; 50 m2 plafonds
    Klussenbedrijf Gogov heeft heel net werk geleverd. Ze kwamen de afspraken altijd na. Ik had al heel vroeg een afspraak gemaakt en de afgesproken kosten voor het raapwerk en het stucwerk op plafonds was netjes opgeschreven waardoor wij niet voor onvoorziene kosten kwamen te staan. Achteraf was alles netjes opgeruimd en schoongemaakt. Wij komen zeker terug bij Gogov wanneer wij het andere stucwerk in de woning gaan realiseren.
  • Bart, Mierlo
    Beoordeeld op 26 jun 2021
    Stucen: 180 m2 wanden; 100 m2 plafonds
    Zoals ze zichzelf al voorstelde, dreamteam! Wat een geweldige vaklui is het team van Gogov. Heel erg goed hun werk uitgevoerd. In 4 dagen tijd hebben ze 350 m2 van mijn huis gestuct. Allemaal even vriendelijk, passie voor hun werk, ruimen netjes hun spullen op. 4 dagen lang op het afgesproken tijdstip begonnen. Ik ga dit bedrijf in ieder geval bij familie en vrienden aanraden.