A.H. Gogov
A.H. Gogov

• Werkspot-gebruiker uit Oisterwijk
    Beoordeeld op 11 okt 2020
    Stucen: 230 m2 wanden; 100 m2 plafonds
    Mooi stucwerk en sauswerk opgeleverd in het gehele huis. Aksin maakt zich hard om de planning te halen. De communicatie is soms lastig, maar eventuele problemen werden snel opgelost. Over het algemeen zijn we zeer tevreden met het resultaat en goede prijs/kwaliteitverhouding.
  • Roman, Rotterdam
    Beoordeeld op 9 jul 2020
    Stucen: 300 m2 wanden; 125 m2 plafonds
    Goede stucadoor, niet te duur, geen rare bijkomende kosten. Afspraken gemaakt over stucen op hoogte +/- 8 meter, zij zouden steigerwerk regelen. Die afspraak kwamen ze niet na. Bleek een taal probleem te zijn geweest. Ze bedoelde een steiger om het plafond te stucen. Kan gebeuren
  • Werkspot-gebruiker uit Arnhem
    Beoordeeld op 8 jul 2020
    Stucen: 100 m2 wanden
    Het stucwerk is goed en snel afgeleverd. Wij zijn tevreden.
  • Rosa, Nijmegen
    Beoordeeld op 9 jun 2020
    Stucen: 100 m2 wanden; 45 m2 plafonds
    De mannen hebben goed werk afgeleverd. Communicatie ging prima via whatsapp/telefoon. Erg tevreden over Gugov!
  • Joost, Krimpen aan den IJssel
    Beoordeeld op 14 mrt 2020
    Stucen: 70 m2 wanden; 60 m2 plafonds
    Ze hebben bij mij beneden en boven gestuced het was echt vakwerk! Beneden al geverfd, zeer professioneel resultaat en boven gaan ze ook verven, ik kan ze van harte aanbevelen!
  • Werkspot-gebruiker uit Bergschenhoek
    Beoordeeld op 18 nov 2019
    Stucen: 250 m2 wanden
    Mooi stucwerk opgeleverd in het gehele huis, binnen de afgesproken tijd en budget. De communicatie verliep niet altijd vlekkeloos, maar eventuele problemen werden snel opgelost. Over het algemeen zijn we tevreden met het resultaat en goede prijs/kwaliteitverhouding.
    (Bewerkt op 19 nov 2019)