Mark van der Burg, Utrecht
Beoordeling: 5 van 5
Buitenschilderwerk: Deuren, Kozijnen, Dakkapellen, Boeiboord; 1 deu...
Uitstekende ervaring met Sebastian en zijn team. Hij heeft in 3 dagen mijn huis geschilderd inclusief stelling opbouw en afbouw. Prima werk geleverd en alles uitstekend opgeleverd, ook geen rommel binnen. Echt prima! Ik raad deze vakschilder aan iedereen aan. Ook de prijs was fair
Reactie van de vakman:
Hi! Thank you very much for the review! I just did my job as best as possible because the most important thing is that the customer is always satisfied! With respect Sebastian!