Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
Beoordeling: 2 van 5
Omleggen (gas/water) leidingen keuken + nieuwe stoppenkast
Het is alweer een jaar geleden dat Rob bij ons gewerkt heeft. We hebben eerder niet aan de slechte ervaring terug willen denken, maar delen nu dan toch nog onze ervaring.
Rob had eerst de leidingen van onze keuken verkeerd omgelegd, waardoor de keuken niet geplaatst kon worden. Hij dacht dat het wel moest kunnen om de bouwtekeningen niet volgen. Maar die zijn er natuurlijk niet voor niets en dus heeft de verbouwing van onze keuken langer geduurd dan verwacht. Het meest frappante hierbij was dat hij beledigd was toen we vroegen dit zo snel mogelijk op te lossen. Een beetje the other way around....
Hij heeft stucadors voor ons geregeld die 1 muur eerst lelijk (met kleine bobbeltjes, maar later wel opgelost) en 1 muur scheef (waardoor het stopcontact nu niet plat op de muur zit, maar dit hebben we niet meer aangegeven omdat we niet nog meer vertraging wilden) gestuct hebben. Dit is niet direct zijn werk, maar wel via hem geregeld.
Bij de aansluiting van de keuken heeft hij vervolgens de waterafvoer van onze quooker met schilderstape aan elkaar geplakt. Natuurlijk is dit gaan lekken. Wij hebben dit zelf opgelost omdat we hem niet meer wilden zien.
Daarnaast ruiken we af en toe de gaslucht bij het gasfornuis sinds de aansluiting. Dit gaan we door iemand anders laten oplossen.
Rob hoeven wij nooit meer terug te zien!!!!