Zeer slechte ervaring! Ik raad hem absoluut niet aan. Hij heeft in mijn zaak(lunchroom)een IKEA keuken gemonteerd, zonder de tekening en instructie raad te plegen. Werkblad verkeerd gezaagd , kraan scheef gemonteerd en helemaal niet netjes gewerkt en zijn werk niet afgemaakt.
Ik heb hem meerdere malen gebeld, met het verzoek om terug te komen om zijn werk af te maken, hij zegt elke keer dat die iemand over 2 dagen stuurt om de boel recht te zetten, het is inmiddels 6 weken gelden en er is niemand langsgeweest. Ik moet nog iemand anders betalen om zijn werk te herstellen en af te maken.
Oh ja, hij beweerd ook nog eens dat hij bij Ikea de showroomkeukens monteert, Ik heb het bij Ikea nagevraagd, niks van bekend!!!
Trouwens hij vraagt om hem contant te betalen, NIET DOEN, dan heb je helemaal geen garantie!