Over de keuken was ik tevreden, dus nog een opdracht uit laten voeren. Helaas ben ik daar minder tevreden over.
Stucwerk is netjes, maar er wordt niet de moeite genomen om omgeving schoon te houden. Deuren, vloer en stopcontacten zitten dus ook onder stuc.
Het afmaken van de klus heeft ook erg lang geduurd. Op de dag dat de laatste dingen gedaan zouden worden, is men vroeg weggegaan zonder dat de klus af was. Vervolgens was meneer op vakantie, dus kon ik 4 weken wachten. Personeel lijkt het normaal te vinden om eten en drinken uit de koelkast te halen. Was zelf niet thuis omdat ik ervan uit was gegaan dat deze mensen te vertrouwen waren.
Maar het ergste vind ik nog dat het eindbedrag op de rekening niet klopte. De vermelde bedragen bij elkaar opgeteld gaven een behoorlijk verschil met het bedrag dat als totaal bedrag vermeld stond. Vergissing kan gebeuren, maar helaas krijg ik geen reactie als ik vraag om het te veel betaalde bedrag terug te storten.