Wim heeft bij mij op zolder een oud dakraampje vervangen door een Velux tuimeldakraam met verduisteringsgordijntje. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik voor 100% tevreden ben. Wim is een aardige man en het is duidelijk dat hij heel vakkundig is. Hij kon op korte termijn komen, het raam zit er perfect in, het werk was binnen de afgesproken tijd gedaan, alle afval is netjes afgevoerd en de trap is zelfs nog van boven naar beneden schoongemaakt. Bovendien heeft hij mij het goede advies gegeven om toch voor een iets groter dakraam te kiezen. Het resultaat mag er zijn. Ik kan dit klusbedrijf absoluut aanraden en mocht ik in de toekomst nog een klus hebben, dan zal ik zeker weer contact opnemen met Wim.