Harm Westra en zijn medewerkers hebben een prima prestatie geleverd bij het volledig vervangen van ons pannendak. Heel veel goedkoper dan anderen uit de buurt en het resultaat is minstens even goed. Door de slechte weersomstandigheden liep de klus uit tot in oktober, maar dat voorbehoud was vantevoren aangegeven. Wel 1 aandachtspunt: met het spijkerpistool werden (volgens ons onnodig) lange nagels gebruikt. Bij 1 van de panden die op zolder (van binnenuit) niet geisoleerd noch afgetimmerd was, werden daardoor uitstekende punten zichtbaar en schade tot gevolg. Alles is netjes hersteld en probleemloos verrekend, maar dit had volgens ons voorkomen kunnen worden. Desondanks zijn wij erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding van deze geklaarde klus. Harm bedankt!