Eerste contact zeer goed met Marco. Omdat hij ziek was, heeft toch iemand anders voor hem de klus uitgevoerd. Deze persoon was zeer vriendelijk. Hij heeft wel een kleine schade in de muur gedaan en krasjes overal in de vers geschilderde ruimte en aan hem doorgegeven. Gelukkig konden wij vervolgens schoonmaken. Ook heeft hij de vuilniszak op de dakterras achtergelaten en dat vinden wij niet netjes.
Nadat het parket droog was, hebben wij kraasjes van de schuurmachine gemerkt, maar wij weten niet of het normal is. We hebben meteen de vloer gedweild nadat we zagen dat waterdruppeltjes lieten markering op het parket. Heel veel olie is afgeweest met het reinigen, zelfs na 2 maanden. De schuursporen zijn helaas zichtbaar overal en uiteindelijk zijn we teruggesteld. Echter is de prijs wel redelijk voor de prestatie.