Klaar om een vakman in te huren?
Plaats je opdracht in een paar klikken, bekijk echte reviews en kies zelf met wie je in contact wilt komen.Plaats een klusHeb je tips of advies nodig?
Stel een vraagLoodgieterswerk
Waterleiding
Anonieme gebruiker 24-06-2026 - 12:35
Als ik mijn leiding wil aftakken wat is dan de beste optie: 20 mm naar boven en dan aftakken of halverwege aftakken waar die naar boven gaat
Ben jij een vakman die deze vraag kan beantwoorden?
2 Antwoorden
KlimaatMeeuw
Nog geen reviews
Zorg dat je bij het aftakken ruimte hebt voor de nieuwe koppelingen en je gereedschap,
Beantwoord24 juni 2026
0
J.M. Installatie & Adviesbureau
Nog geen reviews
beste,
ik neem aan da je 20 mm henco of uponor wilt gebruiken, die leg je zoveel mogelijk naar boven aan en dan aftakkingen van 16 mm richting de benodigde punten om druk verlies tegen te gaan.
Beantwoord24 juni 2026
0