Ga naar hoofdinhoud

Klaar om een vakman in te huren?

Plaats je opdracht in een paar klikken, bekijk echte reviews en kies zelf met wie je in contact wilt komen.Plaats een klus

Heb je tips of advies nodig?

Stel een vraag
Loodgieterswerk

Waterleiding

Anonieme gebruiker 24-06-2026 - 12:35

Als ik mijn leiding wil aftakken wat is dan de beste optie: 20 mm naar boven en dan aftakken of halverwege aftakken waar die naar boven gaat

Ben jij een vakman die deze vraag kan beantwoorden?

2 Antwoorden

KlimaatMeeuw

Nog geen reviews

Schore
Zorg dat je bij het aftakken ruimte hebt voor de nieuwe koppelingen en je gereedschap,
Beantwoord24 juni 2026
0

J.M. Installatie & Adviesbureau

Nog geen reviews

Etten-Leur
beste, ik neem aan da je 20 mm henco of uponor wilt gebruiken, die leg je zoveel mogelijk naar boven aan en dan aftakkingen van 16 mm richting de benodigde punten om druk verlies tegen te gaan.
Beantwoord24 juni 2026
0