De twee heren waren erg vriendelijk en behulpzaam en hebben mij van te voren goed uitgelegd welke werkzaamheden nodig zijn en wat de kosten zouden zijn en nadien hebben zij mij goed uitgelegd wat zij tijdens het werk aan mankementjes tegenkwamen en wat zij hadden opgelost. Er is netjes gewerkt! De afspraken zijn goed nagekomen. Al met al een goede en plezierige ervaring en ik heb een onderhoudscontract gesloten voor toekomstige service beurten. René