Echt super tevreden! Ze konden nog dezelfde dag langs komen om onze airco te vullen én ze hebben ook nog even voor de zekerheid nagekeken of er geen lekkage aanwezig was. De klus was snel geklaard! Hele vriendelijke mensen ook!
De beide airco’s zijn volgens afspraak gerepareerd. Helemaal prima gegaan. Niet goedkoop doordat de voorrijkosten berekend werden en het maar een uur werk was. . Hierover was overigens van tevoren duidelijk gecommuniceerd. Voor een grotere klus zou ik ze vanwege de betrouwbaarheid en de kwaliteit zo weer nemen