Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
Beoordeling: 3 van 5
Reactie van de vakman:
Beste karlo, 3 ster is niet erg maar ik zou ook reden geven voor de volgende klant M.V.G Zaanburg koeltechniek
Reactie geplaatst 10 jun 2023Zaanburg Koeltechniek
Beste karlo, 3 ster is niet erg maar ik zou ook reden geven voor de volgende klant M.V.G Zaanburg koeltechniek
Reactie geplaatst 10 jun 2023