Wolthuis rioolservice

Beoordeling: 4.8 van 5

Wolthuis rioolservice beoordelingen (213)

  • Review door Marion, Bergschenhoek
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 2 apr 2019
    Riolering en afvoer: Afvoer verstopt
    snelle service, vakkennis, meerdere opties, open communicatie, werkt netjes zeer tevreden
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Rotterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 27 mrt 2019
    Lekkage: Na vervanging hangend toilet met nieuw toilet (identiek) a...
    Goede bereikbaarheid, duidelijkheid over de prijs en werkzaamheden, snel beschikbaar (binnen een dag) en klus netjes en vlot afgerond. Niet de goedkoopste, maar service top!
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Den Haag
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 25 mrt 2019
    Riolering en afvoer: Afvoer verstopt
    Hij was op tijd, heeft vlot en netjes gewerkt. En het probleem is verholpen!
  • Review door Rozan, Amsterdam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 14 mrt 2019
    Riolering en afvoer: Rioollucht in huis
    Ons probleem bleek achteraf minuscuul te zijn. Gelukkig maar. Contact was professioneel, duidelijk en snel.
  • Review door ria, Spijkenisse
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 12 mrt 2019
    Lekkage: Beschadigde leidingen
    Klus netjes opgelost.goede uitleg. Komt voor vervolgafspraak.Dit was een nood oplossing
  • Review door Wijnand, Schiedam
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 11 mrt 2019
  • Review door Werkspot-gebruiker uit Leiderdorp
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 3 mrt 2019
    Afvoer van ketel repareren
    Klus prima uitgevoerd. Beetje prijzig, maar daar zal ik aan moeten wennen, ben ik bang.
  • Review door Jacqueline, Spijkenisse
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 26 feb 2019
    waterleiding in slaapkamer aanleggen
    Communicatie was prima. De werkzaamheden zijn ook keurig uitgevoerd. Netjes een factuur gekregen. Kreeg alleen een prijs indicatie van 316 euro via de mail die 558 werd. Ik vind dat als er een meerprijs komt tijdens de werkzaamheden dat wel even gemeld moet worden. Ik begrijp dat er qua tijd of werkzaamheden een meerprijs ontstaat, maar ik vind dit verschil te groot. In de mail stond ook niet dat de 316 euro een prijs indicatie was.