Stelletje doorzetters!
Het lukte niet de eerste keer. Het bleek een taaie kluis. Tweede afspraak gemaakt met zwaarder materieel en toen ging de kluis wel open.
En geen gezeur over bijbetalen. "Nee, afspraak is afspraak en we krijgen hem altijd open".
Ik kreeg de indruk dat ze het stiekem wel leuk vonden dat die ouwe Koreaanse kluis zo lastig deed 😊