Beste Stefan,
Ik wil je complimenteren met het goede werk dat jij en je compagnon vandaag bij mijn dochter hebt gedaan.
Het voortraject was voor mij best moeilijk omdat ik helemaal niets van je wist en dus ook niet wat waartoe je in staat was. Uit de gesprekken met jou was ik wel positief gestemd omdat je vaak de juiste dingen zij over het werk. Mijn vermoeden werd gelukkig waar en daar zijn we allemaal erg blij mee.
Bijzonder vind ik jullie energie want de hele dag op een dak werken is volgens mij erg inspannend. Jullie mogen trots op jezelf zijn met het werk wat jullie doen.
Ook vind ik het fijn dat ik nu een vertrouwd contact heb voor klussen, dus voor een volgende klus zal ik zeker een beroep op jullie doen. Ook zal ik jullie bij anderen aanbevelen.
Stefan ik wens jou en je compagnon heel veel goeds en misschien tot ziens.